- a change in the weather -

Jag tänkte skriva värsta grejen här. Men nej. Inget kom.

Jag fick musik på elevens val. Hallelujah. Nu ska jag bara låta bli att slå till läraren (inga namn, men ja, vi har bara en musiklärare på vår skola så ni kan nog gissa vem det är om ni är härifrån - han är lite smått legendarisk) så blir allt bra. Fred på jorden och i himmelen, som mamma säger.

Nu ska jag ge mig av och hämta mina mjukisbyxor. Jag är förvånad över att jag inte bytte om genast när jag kom hem. Det gör jag alltid annars. Jag hatar jeans. Jag hatar speciellt smala jeans, men det är det enda jag kan ha, så what to do? Jag hatar liksom modet med jogginbyxor ännu mer. Fan vad mycket hat det blev.


Kommentarer
Postat av: a.k

haha. Fast egentligen hatar du nog inte så mycket?

Jag tror inte att jag vet vad hat är egentligen. Det är jag glad för.

2008-08-26 @ 17:49:26
URL: http://decibel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0