- det här med ord -

Jag har tänkt på en grej. Hur lätt det mesta är. När min första fysiklektion för terminen började, blev jag helt seg av alla ord överallt. Sen kom jag på att allt är väldigt logiskt. Motsatsen till en kropps acceleration, dvs att sakta ner, är retardation. Att göra en retardation - retardera - retarded - fysik. Vem kommer inte ihåg det?
Sen var kanske inte detta det mest avancerade jag kunde leta upp, men liksom, ni fattar poängen. Kanske.

Idag börjar dansträningen. Det ska bli väldigt kul. Jag har nog glömt typ allting.

Kommentarer
Postat av: marcus

de e nog inte bara du som har glömt typ allt X)

2008-08-24 @ 16:04:26
Postat av: a.k

jag vill okcså kunna dansa :(

2008-08-24 @ 19:24:12
URL: http://decibel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0