- dos kleine vänner -

Har ingen aning om hur man säger det på tyska. Jag tycker bara att det låter allmänt bra att säga så. Så jag säger det hela tiden. Och hoppas på att ingen tysk hör mig.

Nu sitter jag här med Carolina och Amanda. Vi lyssnar på MGMT och har det allmänt trevligt. Vi såg A Walk To Remember innan. Carolina tycker att den är dåligt gjord. Vi säger att Carolina är körd i huvudet, men inte så att hon hör det. Puss! Vem gillar inte filmer där alla blir jättekära och sen får reda på att hjältinnan har leukemi? Även om den är väldigt random och knappast av en högre intellektuell nivå. Men liksom, orka bry sig? Puss, somsagt, puss.

Kommentarer
Postat av: Olof

Haha, ja det är logiskt. Men så långt tänkte inte jag :D

2008-08-29 @ 16:29:14
URL: http://denforsta.blogg.se/
Postat av: Hampus

die kleine freund nånting....

2008-08-31 @ 12:25:31
Postat av: hampus

och klein är liten så...

2008-08-31 @ 12:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0