- i start to fall apart all over again -

Idag har min mage inte varit snäll mot mig, så att säga, och jag har inte kunnat äta någonting. Har inte försökt i och för sig, för jag mår illa av bara tanken. Det enda jag skulle kunna tänka mig att stoppa i munnen är typ mint- och kaffepolly, men det är nog ingen bra plan, och dessutom har jag inga. Men jag ska nog göra mat nu i alla fall, mest för att det vore väldigt ohälsosamt att låta bli. Någon som har någon idé om vad man kan äta fastän man absolut inte vill?

Imorgon har jag min enda sköna skoldag på hela veckan. Jag börjar tjugo i tio, har tre korta lektioner, två långa håltimmar och slutar klockan två. Det är väldigt skönt, om man tillexempel jämför med idag. Idag har jag haft killer-morgonen jag berättade om, följt av matte, musik (det hade vart ett bra ämne på vilken annan skola som helst) och två timmar fysik. Jag menar, snälla. Jag är liten. Jag klarar inte sånt.

Jäklar vad ointressant bloggen blir när skolan börjar. Högst märkvärdigt ...

Kommentarer
Postat av: a.k

Käner med dig.

Har liksom inte tid att uppdatera eller klura ut något intressant att skriva om.

Känns väldigt tråkigt nu när jag precis började komma upp en bit i läsarantalet...

2008-08-22 @ 20:22:45
URL: http://decibel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0