- it's friday i'm in love -

Den klassiska rubriken med. Nej, men, hallå. Ibland kan jag känna att det blir lite skönt med skola, och äntligen få känna känslan av "fan vad underbart, det är fredag". Och att få igång allt. Träning, matvanor, allt står liksom still just nu. Jag behöver lite disciplin, för bövelen! Men, inte än. Jag har en vecka och tre dagar kvar tills det är skolbänken som gäller igen. Och jag vill inte slösa på dem, men det känns som att det blir det ändå ...
Förresten är jag galet pepp på höstkläder. Det är verkligen jag. Bara att få dra på sig tre lager tröjor, med den långärmade underst, är något jag längtat efter. Det är min all time favourite, helst med en mörk långärmad, typ brun, och så en bandtee över. Oh yes!

Och hallå. Jag snackar kläder. Dags att gå och göra något stimulerande, kanske?

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad glad jag blir! Tack så mycket!



Ja, att rensa kläder är inte bara bra för ordningens skull, det känns som att själen pustar ut lite också! Lycka till!

2008-08-09 @ 14:14:43
URL: http://juliaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0