- it's gonna be okey -

Bloggen är jätteseg. Verkligen. Jag vet inte om jag ens kommer kunna publicera detta. Det ger väl sig, tänkte jag.
Allt annat i mitt liv rusar vidare i hundraåttio. Jag ber om ursäkt för mina två outgrundliga små inlägg igår. Ibland tror jag att jag har väldigt mycket överflödig hjärnsubstans. Och tro nu inte att jag sitter och säger att jag tror att jag är smartare än andra. Jag tror att jag har väldigt mycket överflödig hjärnsubstans som istället för att hjälpa mig krånglar till allt där inne ytterligare. Tekniskt sett så borde det kunna vara så. Vad farbror doktor skulle säga är en annan femma. Jag bestämde mig nu för att inte fundera vidare så värst mycket på det, för min egen skull.

Kommentarer
Postat av: Hanna Barrebo

Tack! Nu blev jag glad, haha.

Ska se till att börja läsa din blogg, den verkar vettig! :)

2008-08-11 @ 11:49:15
URL: http://barrebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0