- sanningar -

Idag har jag varit hemma hela dagen, och kommit på en massa grejer som jag visste och inte visste om mig själv. Här är fyra sanningar om mig:

1. Jag tycker, trots mitt ständiga förnekande, om Family Guy. Men säg det inte till min bror.
2. Jag tycker att allting låter bättre med barréklämma. Vi kan kalla det ett popsyndrom. Det enda jobbiga är att tonarten höjs till en ibland outhärdlig nivå för dom som lyssnar på det - och dessutom passar inte Mannen I Den Vita Hatten i En Vän Med En Bil-version. Men det kanske säger sig självt.
3. Jag skriver onormalt mycket. Och då menar jag inte vanligt onormalt mycket. Jag menar onormalt onormalt mycket. Och inte bara blogg. Jag skriver allt. Hela tiden. Och det värsta är att jag inte kan sluta.
4. Jag är 1.52. Det visste jag innan, men idag slog verkligheten till. Herregud, jag är 1.52.


Kommentarer
Postat av: a

sv; ja precis, men jävligt tråkiga och inget romantiskt i det hela ;P

2008-08-13 @ 22:39:55
URL: http://annelisandell.blogg.se/
Postat av: a.k

hahaha. jag har också alltid varit kort. men vet du vad som hänt. jag är 1.67.

inte för att det är särskilt långt men... bah.

jag är iallafall inte kort längre! (:

2008-08-18 @ 15:33:34
URL: http://decibel.webblogg.se/
Postat av: hampus

jag visste att du visst gillade family guy det är så underbart politiskt inkorrekt nåt kan bli :D

2008-08-31 @ 12:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0