- space to fill, days to kill -

Planerar mysig eftermiddag/kväll med en av mina favoritfilmer, Juno, pepsi max & pringles. Och förhoppningsvis prata massa med P och andra snälla människor som slösar sin tid på att muntra upp mig. Fyra favoriter på en kväll med andra ord, inte fy skam alls.

Pappa fick ett ryck och ringde och hörde om det inte fanns en sista minuten till Turkiet imorgon eller så. Väntar på svar. Det kunde ju vara ganska trevligt, och jag tror inte jag kommer sakna mer där än här? :) Verkligen typiskt min familj att ha så oförskämt bra planering alltid och så. Haha.

Det var mest det. Inget vettigt idag heller, ursäkta. Times they are a-changing. Åt det bra hållet förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0