- it hurts to see you looking so fine -

Det fulaste jag vet är pälsk. Fusk som äkta. Fusk ser hemskt ut, äkta päls är hemskt.
Men. Det var inte det detta inlägget skulle handla om.

Skoldag numero två gick ganska smärtfritt, fick dock känna på mitt 110 minuters religionspass, och det var ju inte enbart underbart så att säga. Sen gick Fanny och jag och tjockade pommestallrik, och servitören tyckte så mycket om Fannys blonda hår och stora blå ögon att han kom ut med jättestora vattenglas och stuff till oss, fastän det var självservering. Det är bra att ha snygga kompisar.

Kommer ni förresten ihåg mitt hår-projekt? Well, det händer ingenting. Snart gör jag som Ida föreslår, häller i äckligt mycket inpackning varje gång efter tvätt, och sen slingar / färgar det. Jag trivs inte som morot!

Kommentarer
Postat av: a.k

varför är du morot?

2008-08-20 @ 21:13:27
URL: http://decibel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0