klagoande

Jag tror det har varit världens längsta dag idag. Amanda har åkt till Thailand och ja, typ ingen annan jag direkt umgås med var där (Chyt för fan!) så patetiskt nog har jag gått omkring helt ensam hela dagen. Och jag förutspår att det kommer att förbli så de resterande två veckorna. Om dom går lika segt som denna dagen så kan jag nästan platsa i en tycka-synd-om-artikel i Aftonbladet. Joy.

Bara för att jag nu kan, ska jag förlänga dagen ytterligare genom att plugga fysik. Jag har egentligen slutat den kursen, men om jag gör om ett prov och skriver mvg på det så kommer jag få det i slutbetyg. Det är rätt stort. Högsta betyg i värsta ämnet (förutom slöjden). Fast då måste jag som sagt lägga manken till och faktiskt plugga. Monstret inom mig (mitt riktiga, lata jag) utstöter ett avgrundsvrål. Ciao!

Kommentarer
Postat av: cc

du ska umgås med mig snart! jag har bestämt det. Idag, imorn, närsom : )

2008-12-08 @ 17:40:45
Postat av: Emil

Mig behöver du inte umgås med, om du undrade.

2008-12-08 @ 21:49:39
Postat av: Anonym

du får ju i och för sig, om du vill

2008-12-08 @ 21:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0