about summer

Ur Idas blogg: Igår promenerade jag och Hanna ner till midsommarrassle. Det var trevligt som satan. Vi räddade bl.a. Svensk Pops basist från att bli nedslagen av någon random lokal patriot. Och han delade med sig av sin livsvisdom. Han tyckte att vi skulle ligga med så många som möjligt, för att till slut hitta den det kändes förjävla bra med. Och då hade vi hittat rätt. Det låter vettigt.

Haha, herregud. Om jag vill ha sommar? Jo tack, det vore bra. Om jag ska länka till Idas blogg? Nej, det tror jag inte att jag får. Men hon är för smart för att inte bli länkad till. Egentligen. It's a shame. Nu ska jag hjälpa mig själv till ostkakan. Au revoir, människor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

emmaboda?

då ses vi i sommar

2008-12-22 @ 21:48:10
Postat av: Hanna

Okänd kommenterare: trevligt :)

2008-12-22 @ 22:22:52
URL: http://asymmetrisk.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sv: Tack! Kul att höra. Kram

2008-12-22 @ 22:28:59
URL: http://picturesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0