- städning på mitt vis -

Jag har en sån där aktiv dag, ni vet, en sån då man har varit uppe sedan halv tio och pysslat med sånt som klassas som vettiga grejer, typ städa och promenera. Jag har redan promenerat en halvmil och påbörjat rensning av mitt rum, och jag känner mig ganska så väldigt duktig. Vi behöver ju inte gå in på hur långt jag har kommit med rensningen eller så, det viktiga är ju liksom att jag gör det.

Men. För att säga som det är, tog jag en paus när jag hittade en skål med vad jag tror kan vara ingrodd ostkaka och sylt som jag åt för typ 5442321 år sedan. Jag hade ingen aning om att hallonsylt luktar kattpiss när den stått i några dagar, men detta rentvår ju i alla fall min katt som jag länge anklagat för att ha kissat någonstans i min garderob med sådan aromatisk urin att det luktat ut till mitt rum. Nu är det problemet ur världen, men frågan är om skålen någonsin igen blir vad den var. Jag ska uppdatera er om detta senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0