- the new black -

Jag har upptäckt ett nytt mönster i bloggdjunglen. Ung-morsa-bloggar är de nya modebloggarna. Och, surprise, surprise, tycker jag inte att det är någon fantastisk förbättring. Dom där unga mammorna är ju precis som vilken vanlig mamma som helst, möjligtvis har dom sämre kunskaper svenska i språket. Jag vet inte vad jag kräver av en bra blogg. Antagligen på tok för mycket. Jag gillar lisaplace.devote.se. Hon är ung och harmonisk. Det är en bra grej att bygga upp ett bloggande på.
Själv är jag ung och oharmonisk, och jag tycker det också funkar helt okej. Fast jag har ju inte lika många läsare som lisaplace, såklart. Så kanske inte. Men för min egen del, så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0