- tre-i-topp -

I brist på annat, tre saker jag ganska nyligen insett tjusningen med. En just nu-lista, so to say.

1. Vinyl. Jag kör åttiotalspop på hög volym i vardagsrummet hemma. Och jag lovar, jag kan sitta i timmar och beta av Orange Juice, Dexy's Midnight Runners och The Undertones på löpande band. Helst singlar.
2. Ikea. Skitbra. Helst om någon annan snickrar ihop prylarna.
3. Mynta-te. Okej, det var kanske inte helt nytt, mer en underbar grej jag återupptäckt. Orkar jag inte hämta myntablad i trädgården funkar Friggs Pepparmynta finemang.

Jävlar vilket fab inlägg jag fick till, tycker ni inte? Speciellt det där sista om teet kunde ju verkligen varit skrivet för Veckorevyn eller någon annan ytlig blaska. Jag kan, minsann! Vad nu det ska vara bra för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0