- jag och betyg -

Okej, idag var näst sista dagen i skolan för mig. Vi gör ingenting, men det är ju rätt trevligt. Fick se Little Britain på geografin, och Fauwlty Towers på svenskan, haha. Haft massa betygsnack också, jag blir alltid positivt överraskad. Jag tycker att jag har gått omkring i enda röra av ogjorda läxor, bortglömda prov och musikskolan-besök, men det visar sig att jag faktiskt åstadkommit någonting i år också. Eller så är mina lärare helt enkelt för snälla.

T: Hanna, din närvaro på idrotten har varit dålig i år. Jag var väldigt tveksam, men det blev VG.
Jag: Va? Hallå! Jag är inte värd ett VG i idrott!

Hm. Man kan i alla fall inte beskylla mig för oärlighet ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0