- långa vägar (fem dagar) -

Inget nytt under solen idag. Borde sova nu. Jag sover alldeles för lite nu för tiden. Det finns liksom så mycket annat som känns vettigare, att ta sig för. Det är dumt av mig, för jag har fortfarande skola i fem dagar till. Och jag har kommit på att jag har ett prov till att göra. Imorgon. Och om ni nu gissar att jag inte har övat, kan jag tyvärr meddela att ni har gissat alldeles rätt. Jag har två teorier, en ganska bevisad sådan, och en helt ogrundad:


a) värmen gör mig dåsig, vilket resulterar i att jag helt ofrivilligt bara lullar runt
b) jag har ingen självdisciplin över huvud taget


Och nu kan ni ju gissa vilken som är bevisligen sann, och vilken som är ogrundad. Jag avslöjar inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0