det värsta jag vet

Jag har nyss betalat 150 spänn för att få vänta i tjugo minuter, och sedan bli behandlad som en komplett idiot i två och en halv och tillsist få ett recept utskrivet och bli beodrad till apoteket av en kärring som inte använde sig utav hälsningsfraser. Kort sagt, jag har varit på läkarbesök.
Sist jag var på ett sådant, blev jag stucken fem gånger i vardera arm tills sköterskorna tillslut lyckades pressa fram blod ur mig (jag har sådär tunna ådror som varken syns eller känns) varpå jag blev utschasad med ett "värst vad du ser blek ut".

Vårdplatser ger mig stora skälvan. Det känns ganska orimigt att jag betalar för att komma till ett ställe jag är livrädd för (hallå, det luktar sjukdom, död och långsam förtvining, är det konstigt att man blir stressad eller?). Att jag dessutom ska dit tre gånger till inom nära stundande framtid känns som något som kommer kräva viljestyrka jag inte besitter. Gulp.

Kommentarer
Postat av: emil

fast du betalar väl inte för dina läkarbesök, hoppas jag?

2008-11-25 @ 16:35:16
Postat av: CC

varför var du på läkarbesök karlsson? & juste, logga in på msn eller nått, nu typ :)

2008-11-25 @ 17:49:08
Postat av: linda

Ellerhur! åh, jag håller med dig. Jag ska försöka stå på mig angående detta nu! rätt ska vara rätt, fick inte jag - får inte min syster heller!

Tack :)

2008-11-25 @ 19:55:52
URL: http://burnitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0