feverish thoughts

Feber gör lustiga saker med en. Efter tre timmars sömn gäckad av talande ananasfrukter, vaknade jag och trodde helt utan anledning att min mobiltelefon var sönder. Rusade upp för att leta reda på föremålet för min oro, bara för att upptäcka att varenda sak jag vidrör känns som iskalla slag mot min hud. Hittar den helt intakta mobiltelefonen och ramlar i soffan igen. Somnar vaggad av de vågor som rasar i mitt huvud.

Det verkar ju helt sinnesförvirrat. Vilket det antagligen är också, när jag tänker efter. Imorgon ska jag på öppet hus på ett par skolor. Jag planerar att vara på topp tills dess. Va? Tyst. Bara tyst. Det är inte alls dömt att misslyckas. Alls.

Kommentarer
Postat av: DfdH

Krya på dig Hanna.

Har förresten skickat iväg ett omdöme om dig till skol-syon till slut...haha...du gillade ju bedömningar lr vad det var du skrev häromdan...undrar om du gör det även när du läst omdömet.hehe...:-)

2008-11-18 @ 14:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0