homecomings

En vecka går fort och nu är jag hemma igen, aningens mer solbränd och uppvilad än jag var innan, och det är ju bra. Jag har dock levt en timme fel i tiden hela veckan, så jag och pappa har hela tiden trott att klockan var en timme mer än den egentligen var. Och det gick ju bra ... ända tills vi skulle med transferbussen klockan fem idag på morgonen, men istället stod ute klockan fyra på morgonen och undrade varför inte bussen kom.

Jag är jättedåligt uppdaterad. Tidningarna säger att USA har valt ny tillträdande president tillsist. Jag ska i min okunnighet inte kommentera detta vidare, utan jag håller helt enkelt med Berlusconi om att han nog säkert blir en bra ruler - han är ju "ung, snygg och solbränd".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0