mössa och nittotalsflashbacks



Jättedålig bildskärpa. Jag sabbade den genom att klicka på "spara" istället för "spara som" när jag skulle kolla bildstorleken. Oerhört begåvat.
Men ändå. Det bästa med vintern är att man får ha mössa på sig. Nästan alltid. Lärarna whinar lite men det brukar gå bra, för jag vet att dom innerst inne tycker om min mössa. Även på lektionstid. Dom tycker däremot inte om när killarna har kepsar. Jag tror bestämt det lukar ojämställt! Inte för att jag klagar.

Dagens notering där, alltså. För övrigt har nittiotalet kommit tillbaka. Placebo är fortfarande bra, det är okej att lyssna på Britney Spears och Bob Hund har släppt nytt. Vackra minnen framträder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0