oplanerade semestrar

Blir inte uppdaterat här på ett tag. Jag åker visst till Gran Canaria imorgon. Det ja. Det hela bestämdes igår. Planering, mina vänner, det existerar helst inte i min värld. Så nu säger jag väl godnatt bloggen, på en vecka eller så. Är det boring väder eller så där, kan jag ju placera mig själv på ett nätkafé nån gång då och då. Hoppas väl i alla fall på att hamna i någon stad, men det vet man ju aldrig, kan ju bli dumpad nånstans ute på vischan. Inte för att det skulle kännas ovant på något vis. Men ni vet, för omväxlingens skull.

Jag hade förövrigt utvecklingssamtal idag. Eller kvartssamtal som det hette på den gamla goda tiden. Intressant fenomen det där. Det är samma gamla visa vareviga år. Kan jag få sluta högstadiet snart, liksom?

Kommentarer
Postat av: Olof

Hoho, utvecklingsamtal ska jag ha imorrn. Det slipper du inte undan! Ha kul i gran canaria! Ta med lite sol till mig!

2008-11-04 @ 20:40:13
URL: http://denforsta.blogg.se/
Postat av: Emil

Jag tänkte skriva det där som Olof skrev. Exakt det faktiskt.

Nu är det redan gjort, så då kan det ju kvitta.

Hejhej

2008-11-04 @ 22:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0