uppdatering modell liten

Ikväll är det ingen pigg Hanna som skriver. Jag har feber, frossa och rent löjligt ont i halsen. Jag genomled kalas hos farmor och farfar ganska mycket tack vare biskvierna. Det skulle lätt gå att skriva en uppsats om dem ... men det ska jag inte göra nu, tro det eller ej.
Jag har tagit in mitt täcke och högtalarna i vardagsrummet, så jag tänkte ligga helt still och snurra bra musik istället. Nu. Ädla riddare och vackra jungfruar, var snälla och ta hand om er. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny design till din blogg, kika in hos mig, möjlighet till personlig design finns också. Välkommen!

2008-11-17 @ 15:41:40
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Emil

Hygglig kille, den där Babbi!

2008-11-17 @ 20:24:40
Postat av: Hanna

Emil: Jag antar att det är sånt man kallar för en vinn-vinn-situation? Eller så var det helt enkelt i all vänlighet som han tyckte att jag behövde designhjälp. Can't blame him, men ändå.

2008-11-17 @ 20:56:29
URL: http://asymmetrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0