- always know where to keep your towel -

Idag bestämde jag mig för att jag fixar denna hösten. Bara sådär. Så jag tycker vi kör på det. Sign up today, liksom, nu fixar vi hösten. Var tvungen att skriva det för jag tycker det är en beundransvärd inställning såhär efter världens längsta tisdag. Ibland så ...

För övrigt är jag lite orolig över min grannes mentala hälsa. När jag gick upp klockan sju idag stod hon och putsade fönstret ut mot vägen. När jag kom hem stod hon fortfarande med samma trasa i handen, vid samma fönster. Antingen är hon städnarkoman, rejält psykiskt instabil eller så tar hon helt enkelt väldigt långa pauser i sitt arbete. I vilket fall som helst skulle jag råda henne att göra något åt bristen på stimulerande aktiviteter i sin vardag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0