- i hate californa girls -

Lustig rubrik? The Magnetic Fields, mina damer och herrar! Men det visste ni ju.

Så det är det jag sysslar med ikväll. Magnetic Fields, klementin med kanel och inget slår ner mig. Imorgon ska jag och kära Amanda åka in och kolla på gymnasieskolor i Kääälmar. Det är helt galet vad tiden går fort. Och tacka fan för det, förresten.

Jag filurade också lite på mitt eget huvud. Hur ofattbart lite som faktiskt får plats där. Idag har jag gått och påmint mig själv med jämna mellanrum om att jag måste ta kontakt med min praoplats - jag säger åt mig själv så strängt jag kan att "Hanna, nu glömmer du inte att ringa Östran klockan fyra". Men kom jag ihåg det? Nehej, inte det minsta lilla. Klockan halv sju ringde min handledare upp mig och frågade om jag hade lust att komma vid klockan nio på måndag. Tack snälla för att andra människor hela tiden tycks hålla reda på mitt liv åt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0