- men alltså seriöst -

Kommer ni ihåg mitt inlägg om bibel-uppgiften? Well, vi ska skriva lite om filmen This is England på engelskan, och denna gången tänkte jag skriva något propert och seriöst, av den enkla anledningen att filmen faktiskt är ganska proper och seriös. När jag kommit en bit in i det hela, tar det dock totalt stopp. Det sista stycket ser ut som följer:
Combo is a man with so much anger inside of him, he doesn't know what to do of it. He is unpredictable and confusing, though he might seem reliable at first. I think that inside of Combo, there's just the same, small boy as in Shaun ...

Alltså, förstår ni vad jag menar? Detta är inte jag. Jag skriver inte om män som egentligen, på insidan, är små pojkar och undertryckt ilska som tar sig uttryck i rasism. Jag känner mig som en lögnare. Och nu vet jag inte hur jag ska fortsätta.
Verkligen så fånigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0