- olyckan -

Jäklar vad folk är olyckliga! Vad är detta? Hösten, någon weird epidemi eller är det bara min omgivning som är sjukt deprimerande? En teori, någon?
Jag beskyller inte någon eller så. Jag undrar bara hur det kommer sig att så många som har alla förutsättningar i världen (kom igen, vi lever i Sverige 2008, det är faktiskt inte enbart illa!) att ha rika, lyckliga liv, inte alls tycker sig må bra?

Sånt här kan jag grubbla över tills jag skrumpnar. Men det har jag inte tid till nu. Istället ska jag grubbla kärnfysik och efter det lär jag vara rejält sleepy, så godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emil

Någonting säger mig att det faktiskt är viktigare att grubbla över människors hälsa än att grubbla över kärnfysik.

2008-10-19 @ 19:38:54
URL: http://emilbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0