there's a blaze of light in every word

Om vi ska ta och ta det tråkiga först, så gick tävlingen idag åt häcklefjäll. Men så är det, man är inte alltid på topp, eller så är det helt enkelt så att två domare inte gillar en, haha. Men nej, det kändes inget bra och det gick inte bra, så det var det. Vi börjar redan imorgon med nya tag. Tack till världens underbaraste dansklubb med världens fulaste namn som alltid står bakom en och är otroliga.

Om vi sedan ska ta och ta det ännu tråkigare, så har jag aldrig haft sådan huvudvärk som jag har nu. Det är helt galet. Men jag har alvedon, geisha, bok och så många kuddar att jag inte ens orkar räkna, så jag har det ganska bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0