- vår lägenhet om natten -

Jag vet inte riktigt hur intressant inlägget om satsumas var ... men strunt i det nu. Den delen av kvällen jag inte tillbringade med att skriva om citrusfrukter, gick åt till dans. Sista träningen innan tävling, det är alltid nånting speciellt med dom. Jag blir helt mosig i huvudet, min vid det här laget väldigt väl inbankade taktkänsla försvinner helt oförklarligt och jag snubblar i grundstegen. Man borde helt enkelt strunta i sista träningen innan tävling ... hur nu det går till.

Annars sitter jag i vardagsrummet och lyssnar till såna där typiska kvällsliga ljud. Denna lägenheten har gott om sådana. Det knakar och suckar, klickar, trampar och viner så att det är rent läskigt. Lite sådär att jag känner, att det vore trevligt med sällskap. I brist på mänskligt sådant, får jag sälla mig till min just-nu-bok, Djävulen och fröken Prym. Fast det är en jäkligt bra just-nu-bok, så det gör inte så mycket. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Din handledare

Kära lilla PRAO-elev (slav).

Jag skiter fullständigt i hur det går med dina danssteg, men om du fortsätter att hacka på schårnalisters stavning så vet du vad det kommer att stå i ditt omdöme efter PRAO-veckan och vad jag kommer att säga till din mentor.

Mvh Din handledare.

2008-10-22 @ 23:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0