- we've had our summer now let's crash into october -



Ikväll lyssnar jag på Marianne Faithful (pappas vinylplattor är skiten, alltså!), och skriver engelskauppsats och bara gillar läget. Snart är headern klar, jag lovar att den blir fin, sen gäller det bara att på något vis lura in den här. Det ska jag nog lösa.

Jag har, förövrigt, kommit på vad jag gillar allra mest med hösten, nämligen att man kan sitta helt lugnt inomhus, utan att någon med menande röst påpekar hur vackert väder det är ute. Det är verkligen suveränt.

Bilden är tagen i min hemort, i oktober förra året. Jag laddar upp den för att visa att stället faktiskt har sin charm. Man får gärna  tycka att det är ett b ställe. Men promenadläget knäcker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0