- kaffe -

Jag. är. så. kaffesugen! Jag har gått omkring hela eftermiddagen och funderat på vad tusan det var jag var så himla sugen på. Jag gick igenom alla mina vanliga cravings i tankarna, men nej, jag ville varken ha marabou, mint- och kaffepolly, äpple eller all bran. Detta låter ju alldeles fantastiskt märkvärdigt kom jag på nu, att vara sugen på något speciellt men inte veta vad, men så var det i alla fall. När jag kom innanför dörren hemma slog det mig. Det är ju kaffe jag vill ha!

Nu sitter jag alltså och väntar på att kaffet ska koka klart där ute. Sen ska det marsch pannkakas, för det nalkas dans i afton, vilket jag kanske redan sagt. Hursomhelst. Kaffe!


Kommentarer
Postat av: a.k

Åhåhå, dans... spännande?

2008-09-25 @ 22:47:20
URL: http://decibel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0