- höstkallt -

Jag fryser. Skakar. Det är hur kallt som helst, typ som någonstans i norra Europa. Nästan som att man vore i Sverige.
Fan vad rolig jag är. Brilliant. Idag har jag haft två lektioner, piano, och sprungit en runda. Det var skönt, det regnade över hela mig och jag blev inte ens trött. Såhär efteråt känner jag dock att det kanske inte var så jättesmart ändå, hade redan träningsvärk sedan dansen igår, och det blev ju knappast bättre nu ... Men det ger vi.

Pappa har lovat att elda i kakelugnen och då är det höst! I och för sig började han med det redan i mitten av augusti, men i alla fall. Höstkänsla är det. Jag gillar det. En vecka till, eller så. Sen lackar jag. It's gonna be a long, cold winter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0