- kaffeberäkningar -

Jag visade prov på en för mig sällan skådad ytlighet idag när jag fick leta i badrumsskåpet för att hitta pennvässaren. Det ni.

Jag tror jag har sagt det förut, men jag måste säga det igen: tisdagar suger big time. Vi har så många 60-lektioner att det bara snurrar i huvudet av att kolla på schemat. Typ. Och så har dom höjt priset på kaffe i kafeterian. Hur ska jag klara detta? Fyra kronor i veckan, under 178 skoldagar = nästan 34 veckor blir 4 gånger 34 som är typ 136 slarvigt räknat. 136 kronor. På kaffe. Och då får jag bara en kopp varje tisdag. Det får bli medtagen termos framöver, alltså.

Kommentarer
Postat av: a.k

aah, sugigt. Skolkafeterior är bajs"!

mina tisdagar suger också. Klubb!

2008-09-02 @ 18:18:18
URL: http://decibel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0