- måndagar 10:53 -

Måndagsförmiddagar kan vara ganska bra!
Jag har haft en lektion, fysik, och ska tillbaka till
skolan klockan halv tre för att ha svenska plus
pianoundervisning.

Håller fortfarande på att ändra i bloggen, vilket ni
antagligen redan märkt. Jag håller på med en header,
och ska försöka se om jag kan knussla in den senare
i veckan. Jag har gett mig fan på att fixa detta helt själv.
Det, mina vänner, kallas att ta sig vatten över huvudet.
Nåja. Jag är i alla fall en högst entusiastisk amatör!

Nästa anhalt blir pianot, för att försöka lära in
pianoläxan. På en timma ska jag nu uträtta en
hel veckas jobb. Verkligen typiskt mig.



Kommentarer
Postat av: a.k

Haha, jag har också pianolektion idag.

Jag har inte heller gjort min läxa! hahaha

2008-09-22 @ 20:12:02
URL: http://decibel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0