- the present and the future -

Idag har jag sprungit. Sju kilometer blev det, och fy baljan vad trött jag är nu. Lilla jag. Så nu har jag parkerat mig framför teven och känner mig som en mindre pepp version av mig själv. Som en av dom gula disktrasorna. När jag egentligen är en såndär fräsig rosa. Öh. Nåväl.

Imorgon blir det jobbig skoldag, och sen leka dans med barnen, det är kärlek. Kom på att jag har rent löjligt mycket franska att göra också. Shit happens, som vi brukar säga. Bättre det än att det står still totalt, antar jag?

Kommentarer
Postat av: a.k

Faktiskt är det nog bättre så. Annars har man för mycket tid över att ägna åt galenskap.

2008-09-24 @ 22:46:09
URL: http://decibel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0