- hanging around -

Sitter hos Ida på Öland och gör lilla bloggen idag. Mhm. Ännu en skolvecka tog slut, det gick fort. Swomp sa det bara. Så idag är det lördag. Ska ta buss och tåg hemåt senare idag, och på kvällen blir det antingen partey eller jätte-inte-alls-partey-i-soffan. Jag vet inte vad jag känner mest för. Detta är nog, förövrigt, mitt vanligaste dilemma. Jag är ett typiskt I-landsfall. Det är jag egentligen väldigt tacksam för, men strunt samma just nu.

Funderar lite på om jag vågar väcka Ida. Jag har svårt för att väcka människor. Det ser så behagligt ut för henne att bara ligga där. Jag vet ju själv hur skönt det är att sova, liksom. Det bästa som finns. Att ta ifrån någon det bästa som finns känns ju inte så snällt. Fast å andra sidan kommer man ju att få njuta av fler nätters sömn i sitt liv. Förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0