floating in space


Jag vill ha dig på min vägg. Du skulle göra dig så bra där.

Seriöst (åh vad jag avskyr det ordet, egentligen), noll inspiration. Imorgon är det valborg, men det visste ni ju, jag tillhör inte skaran som ska supa vid den lokala badplatsen utan tänkte ägna mig åt min fina släkt. Det gör man lite för sällan faktiskt, så jag byter gärna bort en iskall och förvirrad kväll mot dem.
På lördag inviger jag festivalsäsongen på Popadelica. Jag ska uppdatera er om det, promise.
Och så har jag två (2) låtar åt er som inte heller ska sitta på badplatsen imorgon (för ni tycker nog ändå mest att det är one hit wonders från nittiotalet som gäller).

1. Kap Bambino - Acid Eyes
2. Magazine - Because Your Frightened


Kommentarer
Postat av: lorden

weeeo magazine is the shit

2009-04-30 @ 08:51:39
Postat av: E L E N A

Hejsan! Hoppas du har haft en fin dag idag! =)

2009-04-30 @ 22:52:37
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: hanna (svarar)

lorden: jomen eller hur. har vi en vinyl med dom?

2009-04-30 @ 23:17:01
URL: http://asymmetrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0