facebookidioti

De senaste månaderna har det ramlat in mejl om folk som lagt till mig på facebook. Jag blev jätteförvånad, för jag har inget som helst minne av att jag skapat ett konto där. Idag gjorde jag tillsist slag i saken och tog bort det där stackars kontot. Fattar inte hur förvirrad jag är, helt otroligt verkligen. Nu är jag i alla fall en av de få kvarlevande människorna under 40 som inte har facebook igen. För honest, jag fattade aldrig grejen.

Förövrigt, ja, jag försöker lägga in en profilbild igen. Kruxet är att det av okänd anledning inte går. Faktum är att Bon Iver - Flume är det enda som riktigt funkar idag.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Bon Iver - Skinny Love.

Saknar dig hjärtat!

2009-04-07 @ 11:14:01
URL: http://cchytraeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0