one two three things that makes me go no


okänd (Crystal Castles)

1. Castles ställde in Emmaboda. Jävla lömska artister som inte vet hut. Det är ju samma sak som att festivalerna skulle boka ett band och ringa upp några veckor senare och säga "alltså förlåt, men vi ställde in er, vi hittade ett bättre band billigare". Typ?
2. The Pirate Bay fälldes och de där lömska artisterna som inte vet hut jublar. Musikbranschen tar ytterligare ett kliv närmare sin egen undergång.
3. L-i-t-t-e-r-a-t-u-r-a-r-b-e-t-e.

Förresten, idag är det skivaffärens dag. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag tror jag gör båda. Hur böjer man "patetiskt" i superlativ?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha! "Hur böjer man patetiskt i superlativ?" Du är älskad honey <3

2009-04-18 @ 22:29:43
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Vad är din favorit glass? =)

2009-04-19 @ 10:03:52
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Emil

Jag gillar, precis som amanda, sista meningen. Den var fin, det får en ge dig.

2009-04-19 @ 23:16:55
Postat av: Anonym

svaret är ju förresten MEST, fast det vet du väl.

2009-04-19 @ 23:17:27
Postat av: Hanna

Amanda: <3



Emil: Haha... tack. Och jo, det visste jag. Ibland får man spela dum för att få till det, it seems. (Om det nu var du som skickade sista kommentaren, men det antar jag?)

2009-04-20 @ 11:20:39
URL: http://asymmetrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0