the cactus where your heart should be






Okej. Jag vet att det var ungefär 63981325 år sedan jag uppdaterade er. Så jävla dålig är jag ibland, förlåt. I alla fall har jag sysslat med festival de senaste fem och en halv dagarna. De första tre och en halv roade jag mig och de senaste två dagarna har jag slitit. Efter 13 timmars festivalstädning är jag fascinerad. Om man ser skräpet som människor lämnar kvar som en indikation på vad det mänskliga släktet sysslar med, blir det såhär: 1. äter (helkonstiga saker dessutom); 2. super; 3. ligger med varandra... och som Carolina sa, "och så har dom lite mens ibland också".
Imorgon ska jag jobba igen. Har så jävla ont i ryggen, men det är okej, för jag är med mina tjejer och då blir allt roligt... till och med att ta hand om andras använda tamponger. Eller okej, det är äckligt. Men vi hänger i alla fall inte läpp, vi fick ju en fin festival och allt. Om ni vill läsa mer om den kan ni kika här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0