mind is a razorblade

På teve rullar de revolutionerande nyheterna att om man vill gå ner i vikt måste man äta mindre och träna mer. Wow. Jag trodde att det var sånt man kan räknade ut med ett dagisbarns logik, men det var tydligen nytt på Sveriges television. Kanske är det bara jag som är så väldigt, ehum, framskriden..?


En ska som inte är logiskt är hur saker blir tråkiga såfort man tänker på dom som ett måste. Jag har alltid läst böcker, men nu när jag läser till ett litteraturarbete i skolan får jag tvinga mig själv att göra det. Och då är det ändå bra böcker. Man är knäpp, alltså. Man är bara knäpp.


Kommentarer
Postat av: a.k

Hahaha, såg också det där på nyheterna. Jäääävla idioter! -.- hahaha

2009-02-27 @ 12:38:33
URL: http://decibel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0