a better place to be och polly

Jag sitter och skriver klart ett engelskaarbete om Australien och Perth som jag ska redovisa på fredag. Inte rätt sak att sitta med en gråkall onsdag i januari. Man känner liksom att ... men vad fan gör jag här?

Annars tycker jag att jag klarar mig helt finemang faktiskt. Inget big där. Förutom att dom har plockat bort mint- och kaffepollyn ur sortimentet och fortfarande inte tagit dem tillbaka eller svarat på något av de fyra mejl jag hittils skickat. Det känns som jag har förlorat något ytterst viktigt för en fungerande tillvaro. Dom har tagit mitt lördagsgodis! Fattar ni, dom har tagit bort mitt lördagsgodis. Jag är faktiskt bara barnet än. Jag tycker inte detta känns helt okej, alltså.
(Aktuell mental ålder: sju och ett halvt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0