beat back the cold (och en lista)

Okej, det är typ hundratjugosju minusgrader ute, skolan börjar imorgon och ja, julen är över men vi har väl sådär en sådär tre-fyra snorkalla månader kvar. Hur håller man humöret uppe? Tja, jag vet inte med er ... men för mig funkar det utmärkt med Elvis Costello and the Attractions och pappas och mitt nyligen uppfunna fenomen: soppvecka (innebär en ny soppa till middag varje kväll hela veckan, för er som inte kom runt begreppet). Förutom Elvis Gubbcostello och soppor, gillar jag - yes, nu kommer en ny topp tre! - följande fenomen:

1. Kakelugnar
2. Vinylspelare
(nähä? har jag sagt det innan?)
3. Julklappsböcker

Vad är det med er, förresten? Statistiken snubblar uppåt men kommentarer, nej, det vågar ni er inte på. Tillåt mig att säga: :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt, jag vet att du älskar mina kommentarer. Men jag har bara varit så upptagen med att inte vara upptagen. Btw, så tycker jag att du kan lägga till en sak på din lista, nämligen mig. :)

2009-01-07 @ 21:12:42
Postat av: Lord of the new church

säger vem?

2009-01-07 @ 21:58:45
URL: http://asymmetrisk.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0