I can't stand up for falling down

What do you get when you kiss a girl?
- You get enough germs to catch pneumonia,
and after that she never phones you.


Istället för all den där dåliga använd kondom-reklamen, borde dom köra med Elvis Costello (man, han funkar alltid!). Jag är i alla fall nöjd med teet som enda sällskap ikväll... även om jag kan tycka att min hals borde ge upp nån gång. Just nu när jag sväljer känns det som den är full av sten. Och inget grus nu, utan sten. Ungefär den storleken som klassas som små fastän man alltid måste undvika dom på cykelvägarna för att man vurpar om man cyklar på dem, ni vet? Inte speciellt bekvämt att ha i halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0