you're my fashion tip, a living museum



papertissue

Jag tittade igenom mina dokument - jag har miljoner textdokument på min dator, alla börjar på "om ..." - och roade mig ett tag med ett som hette "om mig - på riktigt denna gången". Det är en lång lista med saker om mig, helt enkelt. Jag kan delge er de första sju punkterna, de ser ut såhär:

1. 70% av tiden är jag extremt förvirrad
2. jag skrattar åt folk som tar sig själva på för stort allvar (däribland mig själv)
3. jag gråter när jag blir frustrerad
4. jag avskyr prylar
5. jag är rädd för kanadagäss
6. jag kan inte se mig själv som gammal och tror inte det kommer hända
7. jag är vegetarian utan att veta varför (jag är som sagt allmänt förvirrad)

Jamen nu vet ni det. Nu ska jag springa och hämta ut biobiljetter, för ikväll ska vi faktiskt se rätt film. Inte Ice Age.

Kommentarer
Postat av: Amy

Åh, det känns så skönt att äntligen höra av dig! Det finns inte ord över hur mycket jag har saknat dig dom här veckorna. På söndag kommer jag hem, för gott. (No more Öland) :) Klart att vi måste! Om jag inte får träffa dig snart kommer jag att bli helt sinnessjuk...

2009-07-24 @ 15:46:09
URL: http://chasingamy.blogg.se/
Postat av: Carolina

And I love the way you're just like me sometimes. Ta hand om dig hjärtat, jag stannar hos dig for- ever, and ever and ever!

2009-07-25 @ 01:33:14
URL: http://cchytraeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0