dom vi blev och dom vi ville bli



papertissue

Men okej, ny uppdatering från schkogen - här är mina highs.

1. Mina hörlurar. Ljudvolymen på datorn är på 3% och winamp ligger nånstans runt 50%, och det låter helt jävla underbart. Kvalité är min bomull, bomull, bomull...
2. Emmaboda bibliotek. All min cred, ni är fan grymma. Ni räddar min svenska sommar.
3. Torsdag kväll nästa vecka - fan vad stressigt.
4. Ida smsade och sa "jag har hittat ett bord!". Det är lite svårt att inte gå handlingarna i förväg då. Men ska jag fixa ett år till här behöver jag elda min pepp med typ... bord, och dylikt.
5. Spotify. Nu kör vi rond tre! Jag behövde vrida på det och inse att alla (och allt) har sina fel och brister. Frid på jorden och i himmelen, men jag tycker fortfarande det borde vara onödigt att hålla på med sådana tramsigheter.

Kommentarer
Postat av: Amy

Karlsson! Var är du? Hur har du det? Jag saknar dig som en galning! <3

2009-07-23 @ 21:33:57
URL: http://chasingamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0