glowing girl, violent world and other stories



1. Detta är Carolina. Hon kom till mig igårkväll klockan elva, rufsade om mitt hår och talade om för mig att "åh, du ser ut som från en sextiotalsfilm med ditt lockiga hår och jeans och åh". I Carolinas värld heter jag lilla Karlsson och vi skrattar, ser på film och dricker te och så skriker vi hysteriskt åt samma saker.
2. Detta kan vara det roligaste jag läst på en smärre evighet. Åh, stackars jävliga underbara människa.
3. Jag är uttråkad, så uttråkad. När jag höll på att ge mig ut och springa för andra gången idag hade mamma ett samtal med mig om att jag måste lära mig bli mer harmonisk. Nu har jag varit och plundrat Emmaboda bibliotek och lagt cola i kylen, så jag hoppas att jag klarar kvällen. Egentligen gillar jag inte ens cola speciellt mycket, det är bara det att jag dricker en sörja nu som kallas Alpa Molke som innehåller ungefär en miljon grejer som är bra för en, men tyvärr smakar som utspädd akrylfärg med smaktillsats av citron. Så colan var liksom, för omväxlings skull.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Baby, baby, baby. Det är konstigt att veta hur du sitter därborta och skriver en liten del av ditt inlägg om mig, jag fylls av saknad. Och inte vilken saknad som helst, utan den där saknaden där du helst hade velat att personen varit bredvid dig så du kunnat krama om henne för det är det enda sättet att visa hur glad du blev över en sån liten sak som förgyller mitt hjärta så starkt. Jag kommer höra av mig inom kort och då ska vi planera lite, och Amanda hälsar så vänligt till dig och vill att du ska komma hit, vilket jag också vill. We just need to have a talk with Pamelas parents, and you know.. det är inte så lätt. Men hare och puss. We love, love, love you FOR... ever and ever and ever and ever!

2009-07-14 @ 17:49:57
URL: http://cchytraeus.blogg.se/
Postat av: dfdh

"smakar som utspädd akryllfärg med smaktillsats av citron"...



Ehhh, hur smakar det?

Har du testat den varianten ofta? :-)



Och- vänligen frk assymetrisk- akrylfärg om jag får be... asg

2009-07-14 @ 22:31:24
Postat av: hanna

Carolina: jag. längtar. ta hand om er där borta på ölandet! <3



Mfdh: Det smakar... helt enkelt som en bildsal. Det kan inte vara nåt annat än just det, den varianten.

Och OH NO, you got me! Attans. Det var ju inte ens ett slarvfel heller, det var på riktigt. Hahaha, bra jobbat!

2009-07-14 @ 23:18:22
URL: http://asymmetrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0