making up making down


unknown (Emmabodafestivalen back in the days!)

Igår var jag ute på äventyr. Det var såhär att min kusin fyllde sjutton och jag hamnade mitt i en spelning med något så konstigt som Hardcore Superstar. Jag tyckte såklart att det var dåligt, men vi hade kul ändå. Fast idag har jag lite blånäsa. Fulla sleazerockare kan vara ganska odrägliga av sig, och resultatet blev ordningsvaktens (ja!) armbåge i mitt ansikte. Det är förhoppningsvis första och sista gången jag blir nerslagen av en vakt.
Idag har jag hängt på favoritplacet, farmor och farfars sommarställe, läst ut en bok och rott till mig lite sommarblåsor på händerna. Det var det. Ut i kvällen med nu, det ska jag.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Usha ja, hur är det med näsan nu? Tack iaf för igår, det var trevligt! :D

2009-07-12 @ 23:58:43
Postat av: hanna

Jotack, mycket bättre sålänge jag inte grimaserar, men det verkar ju onödigt att göra... tack själv, det var väldigt kul :)

2009-07-13 @ 11:15:22
URL: http://asymmetrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0