my head is spinning round

Text bild, bild text, text bild, bild text (haha, bildtext)? Allvarligt talat, jag har ingen aning. Det är svårt att argumentera mot kalla fakta: statistiken gillar bilder. Det konstiga är att de jag snackar med inte verkar göra det, nej, de fastnar i ett nät av nostalgi och "det var bättre förr", och ibland håller jag med. Det är ju skriva jag gör, egentligen. Och jag orkar inte bli en människa som skapar en massa problem runt en idiotisk blogg, för sådana problem finns egentligen inte (och hallå, hur låter det nu då, att ha problem som inte finns?). Antingen har man den kvar, eller så slutar man. Man mår inte bra av att ta sig själv på för stort allvar.
Hur som helst. Till mina vänner, och andra, som läser och tycker att det är kul att faktiskt få göra just det, tänkte jag lägga in lite längre texter här ibland. Annars fortsätter vi väl som vanligt ett tag till och jag hoppas att alla är nöjda (för ni säger då fan inte mycket, och det är ju helt i sin ordning).
Så då ska jag väl helt enkelt... snart skriva då. Problemet är bara att jag inte alls vet vad. Äsch.

Kommentarer
Postat av: Carolina

mer text karlsson! <3

2009-07-14 @ 17:11:31
URL: http://cchytraeus.blogg.se/
Postat av: hanna

men senaste bilden KAN du ju inte ogilla, älskling. mer text kommmmmmmer, men alla andra som inte är insatta i mitt liv som du, tycker att det är tråkigt.

2009-07-14 @ 17:15:08
URL: http://asymmetrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0