paper dreams honey


kommer ni ihåg ilovefake.com? well, detta är - på riktigt - more more mohr därifrån!

38,6 idag. Yeay... eller inte. Jag har i alla fall nyss stoppat i mig tre alvedon (allvarligt talat, är det inte typ då man får leverskador?) och nu ska jag möta Carolina och Amanda. Jag måste verkligen gilla dom alltså. Fast i och för sig drog jag på en spelning med 39 graders feber sist jag var sjuk. Kanske handlar det om att jag inte typ, respekterar min kropp. Men vem gör det när man är sexton, ändå? Man misshandlar sig själv tills man är fyrtio och då börjar man köpa naturpreparat och spikmattor för att väga upp åren av missade frukostar, för stort alkoholintag och dålig sömn. Och jag kommer bli precis sån. Man är fan lustig, alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0