vulnerable, so vulnerable



10.17 blog

Marina and the Diamonds - I'm not a robot
Basement Jaxx - Raindrops
Ladyhawke - Paris is burning
Moofish Catfish - Ten days in my room
The Klaxons - It's not over yet
Blitzen Trapper - Furr
Morrissey - You have killed me
Syd Matters - To all of you

Okej, jag erkänner direkt att det inte är min starkaste lista, inte varken nytt eller döcoolt. De fyra första är riktigt high dock, och de andra är mysiga med (om ni inte hört dem redan, lite old kanske?). Förresten måste jag bara säga att överhypade Teddybears lika överhypade låt Get mama a house kan vara det jobbigaste jag hört. Gud, den har allt en bra låt inte ska ha. Att alla älskar den är obegripligt. Eh. Det är ju tur att man slipper blogga om dålig musik, I guess.

Kommentarer
Postat av: DfdH

Hej Hanna!

Nej det blev inte dubbelt...



Moofosh var ju- apropå listan- f ö ett riktigt trevligt tillskott på slutet.

Tänkte mest bara säga att jag är glad att det var Au revoir och att nu är det 5 veckors S-E-M-E-S-T-E-R ifall du får för dig att titta in...:-)

Men vi syns väl alltid på Rassle?

2009-07-11 @ 11:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0